MAŽI DIENOS RITUALAI

2016/09/17


Tikriausiai būsiu teisi sakydama, jog kiekviena mergina ir moteris turis savo mažus dienos ritualus. Net ir neturėjimas ritualų yra ritualas! Manieji maži ritualai yra išties maži, tačiau man svarbūs. Tad šiandien dalinuosi savais ir tikiuosi, jog turėti mažus ritualus įkvėpsiu ir Jus!


Mažieji mano ritualai prasideda ryte, kuomet vos atmerkusi akis čiumpu stiklinę vandens ir pabudinu visą kūną. Tiesa, sunkiausia pabudinti veidą, nes jis visuomet nori patinti ir būti mieguistu... Ech. Tačiau šiam vargeliui atradau puikų pagalbininką - dvipusį veido masažuoklį su nefrito akmeniu. Jis yra itin šaltas, tad puikiai tinka veido paburkimui, ypač paakiams. Šis produktas oficialiai yra masažuoklis, tad išeties gavau du viename produktą. Kaskart veidas tampa mažiau ištinęs ir oda gyvesnė.


Dar vienas rytinis ritualas - su stikline vandens išgerti vitaminų ar papildų. Šiuo metu naudoju Oilesen vitaminą D su alyvuogių aliejumi. Aš visuomet buvau prasta vaistų vartotoja, nes tiesiog fiziškai jų neišeidavo man nuryti, tad man tikrai gelbsti Oilesen tabletyčių dydis. Jos tikrai labai mažytės! Šį vitaminą naudoju todėl, nes natūraliai jo gaunu išties nedaug, kaip ir daugelis žmonių. O vitaminas D padeda užtikrinti puikų imuninės sistemos, kaulų bei raumenų darbą ir padeda įsisavinti fosforą su kaciu. Ypatingai dideliems tablečių nemėgėjams šis produktas taip pat patiks, nes visą tabletės turinį galima išsispausti į valgį. 


Vienas iš naktinių ritualų mano dienoje yra mylimojo Estee Lauder Advanced Night Repair serumo aplikavimas. Prieš atsigulant į lovą mėgstu palepinti veidą šiuo serumu, kuris per naktį daro visus savo stebuklus. Tiesa, apie šį serumą jau esu rašiusi, tad nesikartosiu, o išsamesnį atsiliepimą galite paskaityti kitame įraše. 



Prieš miegą mėgstu palepinti ne tik veido odą, bet ir visą kūną. Tam padeda mano naujai atrastas Raudonasis palmių aliejus (Alyvpalmių), kuris turi daug provitamino A, svarbaus ląstelių augimo, atsinaujinimo procesuose, vitamino E, stabdančio senėjimo procesus bei gerinančio odos išvaizdą, spalvą, užkertančio kelią smulkių raukšlelių susidarymui taip pat ir mononesočiųjų riebalų rūgščių. Kol kas įsigyjau pabandymui tik mažą stiklainiuką, bet manau ateity kartosiu su didesniu. Tiesa, mėgstančiom skanų kvapą šis aliejus gali nepatikti, nes jis turi labai labai specifinį kvapą, kuris šiek tiek pasilaiko ant kūno, tad kepti su juo aš nebandysiu hehe. Taip pat užtepus ant odos aliejus palieka oranžinę spalvą, tačiau ji greit dingsta.


Tad tokie mano maži dienos ritualai. Kremo, toniko bei kitų odos priežiūros priemonių nepriskyriau, nes kartais juos pakeičiu tiesiog į serumą ar naudoju ne kiekvieną dieną. Tikiuosi radote ką nors naudingo ir galbūt net pasidalinsite savo mažaisiais dienos ritualais :)

Aurelija

3 comments:

  1. Pirmą kartą girdžiu apie Raudonųjų palmių aliejų!! Įdomu, kur pirkai šį daiktelį? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aš taip pat tik neseniai sužinojau ir keista, jog jis nėra populiarus ir žinomas. Pirkau pigu.lt :)

      Delete
  2. Raudonasis palmių aliejus tikras gėris! Puikus minštiklis ir drėkiklis odos, apsaugo odą nuo UV spindulių, bei skatina sveiką įdegį :) Dar jo galima įsigyti visose Aliejaus parduotuvėse

    ReplyDelete