KEDŲ KOLEKCIJA

2017/05/10


Ar gi nesmagu kartais atėjus pas draugę į svečius, įlįsti į jos spintą bei pažiūrėti ką naujo/gero/įdomaus ji turi? Karts nuo karto kokiai progai ir pasiskolinti iš jos tau taip reikiamą drabužėlį. Tad šiandien kviečiu į savo virtualią spintą, o tiksliau batadėžę, kur pasidalinsiu savo turimais kedais/snykeriais(jav)/treineriais(uk) bei kaip jie pas mane atsidūrė. O dar svarbiau papasakosiu kaip iš nulį kedų turinčios merginos, tapau jais apsėsta. Des pa siiiiito ( kaip tik fone užgrojo šita daina :D)

Taigi pradėsiu nuo to, jog prieš keturis metus neturėjau nė vienos kedų poros. Meluoju, turėjau vienus fake ilgus konversus, jie buvo iš kuistuko ir buvo man šiek tiek per maži, tad retai kada juos užsidėdavau. O ir, kad ir kaip sunku būtų dabar patikėti, kedai tikrai nebuvo taip populiaru, kaip dabar. Man jie nuo pagrindinės mokyklos priminė dvi klasiokes (ir daugiau mokykloje buvusias) "forses", kurioms labai lygis buvo nešioti nike kedus bėgimui, džinsusi ir visuomet sportinį džemperį. Kartu su visa sportine atributika koja kojon ėjo ir naglas, išsišokėliškas būdas, kuris turbūt mane ir atbaidė nuo sportinių batelių naudojimo kasdienai. 
Visgi jau atėjus didžiajai kedų bangai (kažkur 2014???), jau turėjau savo pirmąją porą kedų, nors ir nenešiojau dar jų itin dažnai. Tačiau kuo daugiau visi pradėjo kedus nešioti prie kasdienės aprangos, tuo labiau ir aš pasinešiau ant šitos bangos ir prisireikė man vis naujų kedų. O turint kedus dievinantį vaikiną, jį įtikinti sunku nebuvo, kad man jų gi reikia hehe. Nors dabar atrodo, kad tų kedų turiu tikrai nemažai, bet tikrai nepirkinėjau jų kiekvieną mėnesį, o prieš pirkdama visada gerai apgalvodavau(išskyrus kai užrasdavau juos kuistukuose), pažiūrėdavau pintereste outfitus ir visad pagalvodavau ar dažnai galėsiu juos užsidėti. 


Taigi tam tadadam ir jūsų dėmesiui mano pirmieji kedai iš Adidas Neo kolekcijos. Jiems jau daugiau nei 4 metai!!! Super lengvučiai, medžiaginiai ir itin patogūs kedukai su keliom rožinėm detalėm bei žymiaisiais Adidas dryžiais. Labai lengva juos prižiūrėti (nors ir teplūs), tiesiog įmeti į skalbenkę ir vėl balti hehe. Pirkau UK sportsdirect'e gal už 30svarų ir tada atsimenu buvo žiauriai gaila.



Po pirmųjų kedų praėjus gal pusantrų metų įsigyjau (tiksliau pirkom kartu su vaikinu vienodus #tipocouplegoals) žymiuosius baltus Converse kedus. Daugiausiai nešiotų kedų titulas atitenka būtent jiems, nes jie tokie universalūs, kad juos nešiodavau beveik kasdien nuo pavasario pradžios iki pat pirmo sniego. Gali turėti tik Conversus ir jokių kitų batų, nes jie tinka visur ir prie visko. Pirkau Sportland'e už gal 60eu.


Mano brangiausių kedų apdovanojimas atitenka Adidas Superstar'ams, kuriuos pirkau vasarą uždarbiaudama UK iš Schuh.com ir tada berods mokėjau apie 100eu, o dabar jie nei 70eu ten nekainuoja... Žiauriai patogūs, neteplūs, labai atkreipiantys akį sportiniai batai, kuriuos labai su meile nešioju. Tiesa, man ties pirštų sulinkimu jau plyšta, tad šie batai nėra patys ilgaamžiškiausi. 


Tą pačią vasarą UK iš Primark'o už centus nusipirkau rožinius kedus su tikslu juos nešioti sporto salėje ir tikrai nešiojau iki tol, kol neįsigyjau kitų. Šie taip pat labai patogūs (šitą turbūt kartosiu prie visų, nes apskritai kedai - patogiausi batai). Dabar šie batai šiek tiek primiršti, bet manau kai norėsis ko nors ryškaus - jie puikiai sueis. 


Po baltų Converse'ų įsigyjimo labai norėjau jų juodų aukštų ir net tiksliai neatsimenu kada, bet šie atsirado pas mane kolekcijoje. Maniau man jie patiks labiau, bet ne visada jie gražiai atrodo ant kojos (mano numone) ir ne prie visko tinka, tad šiuos kedus taip pat rečiau nešioju. 


Šie kedai yra pirmieji ir kolkas vieninteliai Nike'ai mano kolekcijoje. Nike Kaishi modelio kedus taip pat pirkome kartu su vaikinu vienodus. Juos aš nešiojau ir laisvalaikiu, bet pastaruoju metu su jais tik sportuoju salėje. Nerealiai patogūs bėgimo batai.


Vėliau mano kolekcijoje atsirado odiniai visiškai juodi (vieninteliai mano batai, neturintys jokio balto akcento) vėl Converse'ai, bet šie daug labiau prilipo. Jie labai lengvai užsideda dėl lipūškių ir yra labai kokybiški, tad bus tikrai ilgaamžiai. Šie batai outfit'ui suteikia tokio edgy prieskonio, kas man labai patinka. 


Pirmieji Vans'ai pas mane atsirado užmačius juos padėvėtų rūbų parduotuvėje vos už 5 eurus ir tiesiog negalėjau atsispirti. Naujų tokių tikrai nebūčiau pirkusi, tačiau pirkdama galvojau, jog vasarai jie tikrai turėtų būti nerealūs. Žiauriai patogūs, turbūt lengviausiai apsiavami batai ir dar už tokią kainą. Paauglystėje neformalizmo laikais būčiau ėjusi iš proto dėl šitų batų, o ir pavydėję man būtų visi draugai hehe. 


Na ir naujausias mano pirkinys Vans Old Skool kedai. Svarsčiau pirkti pilkus, bet vis dėlto pasirinkau juodus. Pirkau iš gosneakers ir tai buvo vienintelė vieta Vilniuje, kur juos galėjau įsigyti, nes jie dabar pasirodo labai ant bangos. Be galo laiminga dabar esu jais, nes tikrai patogesni net už Converse'us. Taip pat atrodo, jog jie yra itin kokybiški, tad net neabejoju, jog nešiosiu ne vienus metus. 


Šie spindintys kedukai viena diena naujesni, tačiau aš jų pati nepirkau, man padovanojo anyta, kuri prekiauja batais. Man jie labai patiko savo spalva bei išsiuvinėjimais, kurie dabar labai populiarūs. Jie tikrai labai nebrangūs, bet ir jaučiasi šiek tiek tokie popieriniai. Tačiau pati tokio tipo (ryškių, blizgančių, išsiuvinėtų - kitaip tų madingų), nes jie netinka prie betko, tinka tik vasarai ir šiaip, kaip turbūt pastebėjot aš labiau linkusi prie tų konservatyvių kedų. Bet paįvairinimui šitie super. 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Taigi tokia mano kedų kolekcija (kitokių batų tiek daug neturiu, prisiekiu). Pakomentuok kurie iš jų tavo favoritai ir kokie kedai tavo mėgstamiausi arba pirmi wishlist'e. Nekantrauju sužinoti. :)

9 comments:

  1. Aš kažkaip labiau krypstu prie Nike, tai iš visų šitų jie man gražiausi. O pati labai new balance pamėgau, nors maniau kad čia tik kažkoks trendas, bet įsigijusi be proto džiaugiuosi. O konversų patogumo negaliu suprast, tiesiog paprastos basketkės :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Va man kaip tik New Balance išvis netraukia, net neįvardinčiau kodėl :D O dėl konversų tai taip, nėra patys patogiausi batai, bet nėra ir nepatgūs :) O, kad tinka prie visko, tai faktas :)

      Delete
  2. Mano mintys apie Vans yra lygiai tokios pačios kaip ir tavo. Turiu odinius aukštesniu aulu Converse, bet jie tokie nepatogūs ir šalti (bet žiauriai gražūs), kad nusprendžiau įsigyti odinius Vans ir negaliu atsidžiaugti. Nemanau, kad kada pažėsiu į Converse pusę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man tai vis dar Converse labai gražūs, ahhh kodėl tiek dėmesio į grožį kreipiam, o ne tik į patogumą :D

      Delete
  3. Na šitie rožiniai išsiuvinėti tai kažkas toookio.. Tik įtariu, kad brangoki? Tu juos siuntiesi ar visgi perki ir parduotuvėse? Aš vis šturmuoju h&m: http://www.panorama.lt/parduotuves/hm, nes šita būtent tai arčiausiai namų :D Bet siuvinėtų ten nemačiau. Va ten basučių randu neblogų :) Pasidalink tų rožonių lokacija :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tikrai nebrangūs, iš gariūnų. Bet ir kokybė žinoma atitinkama. Bet tokiems madingiems dalykams, kaip dabar išsiuvinėjimai, nemėgstu skirti daug pinigų, tai manau šie pats tas :)

      Delete
  4. Labai patiko šis staipsnis, pati labai mėgstu sportinio stiliaus avalynė. Kaip tik neseniai įsigijau Van's sportbačius: https://sneakernews.com/2016/12/02/vans-christmas-santa-skull-collection-sk8-hi-old-skool/, iš tiesų likau nustebus ant kiek jie patogūs, nes visad galvodavau, kad jie spaus ir trins visą koją. Bet iš tiesų likau nustebinta. Taip pat labai patinka tokio stiliaus sportbačiai: https://sneakernews.com/2016/12/02/vans-christmas-santa-skull-collection-sk8-hi-old-skool/, juos gali dėvėti tiek su džinsais, tiek su suknelem. Labai lauksiu kitų tavo straipsnių, jie begalo naudingi :)) !

    ReplyDelete
  5. Aš irgi turiu sportinių batelių maniją :) Prasidėjo viskas, kai 14 metų nusipirkau pirmus normalius Conversus. Nuo tada tik ir nešioju sportinius batelius, žiemą, vasarą, sportuojant ir ne. Dabar jau conversų nebenešioju, nes radau daug patogesnius Nike. Tinka tiek bėgiojimui ir sporto salei, tiek kasdieniam nešiojimui. Aišku dabar jau žiemą nebenešioju sportinių batelių, gaila sveikatos. Bet vistiek man pati gražiausia avalynė :) Beje, gal galit pasidalinti, kur perkat pačios avalynę? Anksčiau siųsdavausi tiesiai iš tiekėjų, bet ganėtinai daug kainuoja, dabar jei noris pasidairyti tai dažniausiai einu į 4F https://www.panorama.lt/parduotuves/4f/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šiaip nėra vienos vietos, kuriai būčiau šventai ištikima, bet tokie top variantai - Asos, Schuh, Pigu.lt :)

      Delete