VIENADIENIAI NAGAI ARBA KINETICS NAGŲ LAKŲ APŽVALGA

2017/08/16

Juoda plunksna, juoda plunksna blog, lithuanian blogger, lithuanian beauty bloggers, lithuanian bloggers, best lithuanian bloggers, best bloggers, baltic bloggers, best baltic bloggers, baltic beauty bloggers, lietuvos mados blogerės, lietuvos stiliaus blogerės, lietuvos mados tinklaraštininkės, lietuvos stiliaus tinklaraštininkės, lithuanian fashion bloggers, lithuanian style bloggers, lifestyle blogger, lietuvos blogerės, lietuvos tinklaraštininkės, lietuvos grožio tinklaraštininkės, grožio tinklaraštis, grožio blogas, geriausios lietuvos blogerės,  gyvenimo būdo tinklaraštis, vilnius, ootd, mada, stilius, fashion, style, personal style,kinetics nail system, kinetics, kinetics solargel, nail polish, nagų lakai, nagų lakas, kinetics nagų lakai, manikiūras, pedikiūras

Vis atidėliojau šių Kinetics SolarGel vasaros kolekcijos nagų lakų apžvelgimo tinklaraštyje, nes tiesiog labiau mėgstu rašyti apie tai, kas mane nustebina, man patinka ir tinka. Įrašo pavadinimas manau gana aiškiai apibūdina mano nuomonę apie šiuos nagų lakus, tačiau pabandysiu per daug neišsiplėsdama paaiškinti kodėl šie lakai man nepadarė įspūdžio. 

 Visų pirma pradėsiu nuo gerų dalykų. Šios kolekcijos nagų lakų spalvų pasirinkimas išties puikus, spalvos sodrios, pigmentuotos. Lakai lengvai tepasi ant nago ir išdžiūna super greitai, kas man yra tikrai didelis pliusas.

Tačiau nepaisant visų pliusų, labiausiai nagų lake ieškau išsilaikymo. Ypač vasarą, kuomet dažnai mirkstame vandenyje, pramogaujame ir mažiausiai norime nerimauti dėl nagų. Pirmą kartą šiuos nagų lakus išbandžiau prieš porą mėnesių, aplikuodama juos ant gelinių nagų, nes labai norėjau išbandyti. Ir ką jūs galvojat, jau kitą dieną nagai buvo apsilupinėję (išskyrus gelinę dalį). Po pirmo įspūdžio ilgai neprisiruošiau vėl bandyti šių priemonių. Ir prieš porą dienų po mėnesio laiko nusilupo keli geliniai nagai. Jau buvau užsiregistravusi vizitui pas meistrę, tad pagalvojau, jog tuos kelis nagus užlakuosiu Kinetics SolarGel nagų laku ir bandysiu ištempti. Jau TĄ PAČIĄ dieną nagų kapučiuose nutrupėjo lakas. O aplikavau du spalvos sluoksnius ir top'ą.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Galimas daiktas, kad man šie nagų lakai nelaiko nei dienos, o jums išlaikys savaitę. Tikrai galimas. Tačiau aš asmeniškai noriu bent penkių dienų išlaikymo ir vargu ar dar bandysiu šiuos nagų lakus. Jeigu bandėt šią nagų lakų liniją, parašykit komentarą kaip jums jie, nes gal būt tik ant mano nagų jie nekaip laikosi.

 

6 comments:

  1. Skaičiau, kad Salomėjai irgi greit nusilupa, o aš va po savaitę išvaikštau..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu geras, va dėl to ir sakau, kad vienam gali dieną laikyti, o kitam mėnesį :D

      Delete
    2. Bet rimtai. Man Kinetics vieninteliai kuria laiko daugiau negu dvi dienas... Bet va su geliniais aš galėčiau vaikščioti kol nuaugs, niekada nėra niekas nutrupėję, kai kitos merginos irgi skundžiasi, kad labai greit "nueina" nagai.

      Delete
    3. Man Loreal turbūt ilgiausiai laiko iš paprastų, o geliniai tai irgi priklauso kokie. Kaikurių šonai suskilinėja, o kiti tobulai mėnesį išsilaiko. Kažkokia mistika tie nagai žodžiu :D

      Delete
  2. Va va, man šie visai nelaiko. Nu visai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visiškai. Net nesvarbu kiek sluoksniu tepsi, vistiek nei dienos neištemps... O spalvos tokios gražios :/

      Delete