50 FAKTŲ APIE MANE

2018/06/03

Juoda plunksna, juoda plunksna blog, lithuanian blogger, lithuanian beauty bloggers, lithuanian bloggers, best lithuanian bloggers, best bloggers, baltic bloggers, best baltic bloggers, baltic beauty bloggers, lietuvos mados blogerės, lietuvos stiliaus blogerės, lietuvos mados tinklaraštininkės, lietuvos stiliaus tinklaraštininkės, lithuanian fashion bloggers, lithuanian style bloggers, lifestyle blogger, lietuvos blogerės, lietuvos tinklaraštininkės, lietuvos grožio tinklaraštininkės, grožio tinklaraštis, grožio blogas, geriausios lietuvos blogerės,  gyvenimo būdo tinklaraštis, vilnius, ootd, mada, stilius, fashion, style, personal style, faktai apie mane, 50 faktu apie mane,

Jau ne vienerius metus rašau tinklaraštį ir tikrai žinau, jog yra žmonių, sekančių jį nuo pat pradžių, tačiau mažai ką apie mane ištiesų žinančių. Tad... susipažįstam!
Aš esu Aurelija ir aš:

1. Esu didelė patriotė
2. Turiu iki sėdimosios pūpsančius plaukus (Pataisymas: kol rašiau šį post'ą, spėjau ir nusirėžti gal 20cm)
3. Esu labai liberalių pažiūrų
4. Esu kilusi iš Šilutės
5. Apie 90% laiko mano plaukai surišti
6. Mano rudos akys
7. Gimiau kovo 7d.
8. Su vaikinu esame pamišę dėl mopsų
9. Esu abstinentė
10.  Po mokyklos baigimo dariau metų pertrauką prieš universitetą
11. Turiu jaunesnį brolį
12. Mano mėgstamiausias muzikos stilius - regetonas (You know... Despasito and so on :D)
13. Nesu turėjusi skolos universitete
14. Turiu labai mažytes mielas ausytes :D
15. Labai mėgstu žiūrėti dokumentinius filmus
16. Su savo vaikinu (sužadėtiniu) esame kartu jau virš 5 metų
17. Esu pakvaišusi dėl įvairių interjero bei kitų namams skirtų dalykėlių
18. Nuo vaikystės myliu second handus
19. Prieš daug metų buvau neformalė (kaip ir daugelis turbūt tuo metu hehe)
20. Visai nemoku piešti
21. Beveik kasdien žiūriu ASMR
22. Esu labiau intravertė nei ekstravertė
23. Sporto salėje labiausiai mėgstu daryti pečius ir subiniuką
24. Esu apkeliavusi beveik visą pasaulį (su google maps :D)
25. Esu ateistė (t.y. netikiu į dievą)

Juoda plunksna, juoda plunksna blog, lithuanian blogger, lithuanian beauty bloggers, lithuanian bloggers, best lithuanian bloggers, best bloggers, baltic bloggers, best baltic bloggers, baltic beauty bloggers, lietuvos mados blogerės, lietuvos stiliaus blogerės, lietuvos mados tinklaraštininkės, lietuvos stiliaus tinklaraštininkės, lithuanian fashion bloggers, lithuanian style bloggers, lifestyle blogger, lietuvos blogerės, lietuvos tinklaraštininkės, lietuvos grožio tinklaraštininkės, grožio tinklaraštis, grožio blogas, geriausios lietuvos blogerės,  gyvenimo būdo tinklaraštis, vilnius, ootd, mada, stilius, fashion, style, personal style, faktai apie mane, 50 faktu apie mane,
Mano blogiausia kirpyklos patirtis buvo Palangoje, dieną prieš, kai aš norėjau visiškai kitokios šukuosenos, bet gavau šitą. Nuo to laiko labai nepasitikiu kirpėjais :D
26. Neturiu jokių fobijų (Pataisymas: labiausiai gyvenime bijau uždusti)
27. Tik praėjusiais metais paragavau sušių
28. Nekenčiu sekmadienių
29. Nesu ragavusi kavos
30. Praėjusią vasarą arbūzą valgiau kiekvieną mielą dieną, tikiuosi ir šią vasarą tęsti tradiciją :D
31. Keliaujant labiausiai esu excited dėl maisto parduotuvių. Man žiauriai patinka po jas vaikščioti ir pažiūrėti ką turi jie, ko neturime mes.
32. Būdama paaugle miegodavau su liemenėle. Atsimenu vienu momentu mama kasnakt ateidavo patikrinti ar nusiėmiau :D
33. Mano pats mėgstamiausias serialas pasauly yra The King Of Queens <3 br="">
34. Vaikystėj/paauglystėj vasarą mėgdavau miegoti balkone. Išsinešdavau čiužinį, patalus ir paryčiais pabudusi nuo karštų saulės spindulių pereidavau į kambarį
35. Esu priklausoma nuo Coca Cola Zero
36. Beveik visą gyvenimą nevalgiau pusryčių. Prieš kelis metus prisiverčiau ir atsisakiau šio "pomėgio" :D
37. Dar neturiu vairuotojo pažymėjimo
38. Nekenčiamiausia veikla - nusiimti gelinį laką
39. Mėgstu gaminti, kepti kepinius ir t.t.
40. Negaliu pakęsti rožių kvapo (ne pačių rožių, bet produktų su rožių kvapu ir t.t.)
41. Esu jautri miegotoja. Negaliu užmigti jei yra nors koks menkiausias garsas ar šviesa
42. VGTU studijuoju kūrybines industrijas, tiksliau jau apsigyniau bakalaurą ir liko tik išleistuvės
43. Visuomet miegu su akių kauke
44. Vilnius yra mano mėgstamiausias miestas
45. Mėgstamiausia mano veikla vakarėliuose yra stebėti žmonės ir šnekučiuotis
46. Esu dirbusi laukuose, fabrikuose ir kitose "fainose" vietose :D
47. Galėčiau laisvai gyventi be makiažo ir visi mane pažįstantys žmonės žino, kaip atrodau "pliku" veidu
48. Labai random, bet laaabai noriu paspirtuko :D
49. Šį įrašą rašiau gal metus laiko, nuo to pasikeitė tiek mano santykių statusas, tiek pasibaigė studijos ir pan. :D
50. Mokykloje mokiausi lotynų kalbos ir galiu bet kur ir betkada sudainuoti Gaudeamus igitur.


Juoda plunksna, juoda plunksna blog, lithuanian blogger, lithuanian beauty bloggers, lithuanian bloggers, best lithuanian bloggers, best bloggers, baltic bloggers, best baltic bloggers, baltic beauty bloggers, lietuvos mados blogerės, lietuvos stiliaus blogerės, lietuvos mados tinklaraštininkės, lietuvos stiliaus tinklaraštininkės, lithuanian fashion bloggers, lithuanian style bloggers, lifestyle blogger, lietuvos blogerės, lietuvos tinklaraštininkės, lietuvos grožio tinklaraštininkės, grožio tinklaraštis, grožio blogas, geriausios lietuvos blogerės,  gyvenimo būdo tinklaraštis, vilnius, ootd, mada, stilius, fashion, style, personal style, faktai apie mane, 50 faktu apie mane,
Tai va, dabar žinai beveik viską apie mane. O dabar užduotis tau: parašyk, kuris punktas ar punktai tinka ir tau!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

2 comments: