DAŽYTŲ PLAUKŲ + IR -

2017/01/16

dažytų plaukų pliusai ir minusai, dažyti plaukai, kaip dažyti plaukus, ilgi plaukai, ilgų plaukų paslaptys, kaip užsiauginti ilgus plaukus, juoda plunksna, lithuanian beauty blog, lithuanian bloggers, lietuvos blogerės, grožio blogerės, lietuvos tinklaraštininkės, juoda plunksna blog, story time, kosmetikos apžvalgos, vilnius, lietuva

Ar tau nusibodo tavo natūrali plaukų spalva ir jau kuris laikas svarstai apie plaukų dažymą? Tuomet šis įrašas kaip tik tau! Šiame įraše atskleisiu visus dažytų plaukų pliusus bei minusus ir papasakosiu savo plaukų dažymo istoriją.

Savo plaukus nusidažiau prieš pat 9-tą klasę, t.y. vos 16-kos. O to priežastys buvo kelios. Visų pirma mano plaukų spalva buvo vidutiniško tamsumo ruda, ne ta tradicinė lietuviška pilkai ruda, o tamsesnė. Kelis metus prieš plaukų dažymą plaukai buvo nei iš šio nei iš to įgavę tokį žalsvą atspalvį, kuris mane be galo erzino. Tad viena iš priežasčių buvo pagaliau panaikinti tą nervinusį atspalvį. Taip pat 9-ta klasė reiškė naują mokyklą, tad norėjosi atsinaujinti. Todėl 2009 metų rugpjūčio pabaigoje patikėjau savo mamai šį pokyčių darbą. Po pirmojo dažymo, nežinau ar dėl to, jog tai buvo pirmasis dažymas ar dėl pasirinktų plaukų dažų, mano plaukai įgavo šiek tiek violetinį atspalvį. Tiesa, plaukus norėjau tik patamsinti, tad dažiau tamsiai tamsiai ruda spalva. Po kelių metų plaukų dažymo užsimaniau atsiauginti natūralią plaukų spalvą ir kai jau buvau bemaž pusę ilgio atsiauginusi, supratau, jog tamsūs plaukai man tinka labiau ir išryškina mano veido bruožus. Tad jau beveik aštuonis metus dažau plaukus tamsiai rudai. 

PLIUSAI
+  galimybė išsiskirti iš masės savo plaukais, juk plaukų spalvų ir dažymo stilių dabar tiek daug
+ dažyti plaukai išryškina bruožus ar slopina ryškius bruožus
+ galimybė nuolat keistis (dažnai plaukus dažančios merginos keičia spalvas kartą į sezoną ar net dažniau)
+ dažant  plaukus tamsiau, pastebėjau, jog plaukai labiau žvilga (arba tiesiog ant tamsios spalvos labiau tai matosi)
 
MINUSAI
- plaukų dažymas sausina, plonina plaukus
- plaukai tampa labiau pažeisti, labiau veliasi, sunkiai šukuojasi
- tenka keisti naudojamas ir mylimas priemones, nes tai, kas tiko natūraliems plaukams, retai kada tinka dažytiems plaukams
- kas mėnesį ar net dažniau tenka skirti laiko plaukų dažymui
- net ir namuose dažant plaukus šis malonumas atsieina tikrai nemažai, ypač pagalvojus, jog dažome kas mėnesį ištisus metus

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Kad ir kokie plaukų dažymo minusai bebūtų, turbūt kiekviena plaukus dažanti mergina sutiks su manimi, jog nėra geresnio jausmo, susijusio su plaukais, kaip tik ką nudažyti plaukai bei šviežiai nukirpti plaukai. Žinoma, kiekvienos pasirinkimas dažyti plaukus ar ne, tačiau, kad ir kokią žalą dažymas darytų mano plaukams, nebeįsivaizduoju saves be tamsiai rudų plaukų, kurie manau man tinka labiausiai. O kokia jūsų nuomonė, merginos, apie plaukų dažymą?




2 comments:

  1. O man tas plauku dazymasis buvo tai kazkoks tapatybes praradimas. Tempiau iki paskutinio..ir kai tu zilu plauku atsirado teko dazytis. Jei ne jie nieku gyvu buciau to nedariusi. Negali nusidazyti identiska turetai plauku spalvai ir tai mane labiausiai nervina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iš dalies taip ir yra, žmogus pasikeičia kardinaliai. Aš asmeniškai kai nemėgau savo plaukų spalvos, nusidažius plaukus supratau, jog tamsesni plaukai man daug labiau tinka, paryškina veido bruožus. Matyt kaip kam, gal jūsų natūrali spalva labai graži buvo ir jum tiko ir patiko :) Tarp kitko daug kas galvoja, kad mano natūrali tokia spalva, nes tiek mamos, tiek brolio natūrali būtent tokia, kokia dažau :D

      Delete