BIODERMA ATODERM DUŠO ALIEJAUS APŽVALGA

2016/11/25


Be galo džiaugiuosi, jog kuo ilgiau rašau tinklaraštį, tuo daugiau nuostabių ir man labai (pa)tinkančių produktų atrandu. Bioderma Atoderm dušo aliejus - vienas iš jų. Mano kūno oda (kaip ir plaukai, veidas) yra linkusi labai išsausėti, ypač rudens/žiemos sezonu. Dušo žele ir kitus panašius produktus jau seniai esu pamiršusi, nes jie mėgsta dar labiau išsausinti mano odą, tad išgirdusi apie Biodermos dušo aliejų, buvau labai susidomėjusi. Jau beveik dvi savaites kasdien naudoju šį produktą ir esu pasiruošusi papasakoti apie jį jums.


Pirmiausia pakalbėkime apie produkto konsistenciją. Man ji pasirodė labai įdomi, kadangi produktas yra tarp kūno aliejaus ir dušo žele. Išspaudus dušo aliejų iš buteliuko, jaučiasi tarsi aliejukas, tačiau trinant į odą, produktas šiek tiek suputoja ir tampa tarsi dušo žele, kas man labai patiko. Produktas nėra lipnus, turi malonų, vos juntamą kvapą ir yra tinkamas tiek vyrams, tiek moterims, tiek kūdikiams.
Pagrindinis šios priemonės privalumas, mano nuomone, yra tai, jog ji nesausina odos, o atvirkščiai - ją pamaitina. Žinoma, ne taip, kaip paprastas kūno aliejus, tačiau tikrai neteks kentėti nuo papilkėjusios, pleiskanojančios ir sausos kūno odos. 
Vienintelis minusas, kurį galėjau išskirti yra tai, jog priemonę naudojant kasdien visam kūnui, ji gana greitai išsinaudoja, o ką jau kalbėti apie tai, jei priemonę naudoja ne vienas šeimos narys. Tad turint tai omenyje, kaina gali pasirodyti gana aukšta. 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Viską apibendrinus, galiu drąsiai rekomenduoti šią priemonę visiems. Vos tik pradėjus naudoti Bioderma Atoderm dušo aliejų, dušas man tapo tarsi spa - itin maloni, kvapni, maitinanti ir lepinanti patirtis. Ar yra, kas nenorėtų kiekvieną šaltą rudens/žiemos vakarą pasinerti į tokią spa procedūrą savuose namuose?


No Comments

Post a Comment