CLARINS MĖGINĖLIŲ APŽVALGA

2016/11/01


Londono pirkinių įraše minėjau, kad pirkdama du Clarins produktus (apie vieną iš jų apžvalga taip pat jau ne už kalnų) gavau keturis mėginėlius bei kosmetinę. Išbandžiau visus šiuos mėginėlius ir šiandien dalinuosi trumpa apžvalga apie juos. 



Pirmiausia nekantravau išbandyti Clarins Blue Orchid Face Treatment Oil. Mėginėlyje buvę 5ml. man tarnavo geras tris savaites! Jau po pirmo bandymo likau sužavėta šio aliejaus tekstūros, kvapo bei patogumo. Šis veido aliejukas pagamintas tik iš grynų augalinių ekstraktų, skirtų pamaitinti dehidratuotą, sausą odą. Kad ir kaip keistai skambėtų, aliejukas nėra aliejuotas, jo tekstūra it sauso aliejaus, kuris greičiau įsigeria į odą,  yra lengvesnė ir palieka odą itin glotnią. Šis aliejukas tapo mano meile iš pirmo bandymo, tačiau dėl nemažos kainos dar teks pagalvoti ar pirkti pilną pakuotę.



Clarins Extra-Firming Night Rejuvenating Cream - dar vienas produkto mėginėlis, kurį išbandžiau. Man labai patiko paprastas ir neįkyrus kremo kvapas bei produkto tekstura, kuri nepadaro veido lipnio, kad man labai svarbu naktiniam kremui. Negaliu pakęsti, kai prie veido limpa plaukai ir dulkės. Kažkokio stebuklingo šio produkto poveikio nepastebėjau, tad atsižvegus į kainą, tikrai manau, jog yra ir geresnių naktinių kremų už prieinamesnę kainą. 



Clarins Multi-Active Jour - dieninis kremas, nusitaikęs į raukšleles ir odos nelygumus. Taip pat neįkyraus kvapo rožinis veido kremas, kuriuo pasitepus iš kart juntama švelnesnė oda, žinoma, nenaudojant efektas dingsta. Kremas ne per lengvas ir ne per sunkus - tobulos konsistencijos. 



Paskutinysis, tačiau tikrai ne prasčiausias - Clarins Instant Smooth Perfecting Touch makiažo primer'is, skirtas išlyginti raukšleles bei odos nelygumus prieš makiažo naudojimą. Ir galiu drąsiai teigti - šis produktas tai atlieka nuostabiai. Po pirmo potepio likau nustebinta, kad mano nosis atrodo žymiai švelnesnė, poros ne taip matomos. Šis produktas nėra skirtas tepti ant viso veido, o tik ant norimų sušvelninti vietų, tad man šio 4ml. mėginėlio užteks ilgam, ką jau kalbėti apie pilną 15ml. pakuotę. Tikrai rekomenduoju!



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Kadangi tai buvo pirmoji mano pažintis su Clarins prekės ženklu, aš jį tiesiog įsimylėjau ir tapau apsėsta. Labai gaila, kad kaina šiuo metu man nėra labai priimtina, tačiau jei ieškosiu produkto palepinti savo odą - neieškosiu niekur toliau Clarins. Dabar gailiuosi, kad pabandžiau šiuos mėginėlius, nes noriu visko pilnomis pakuotėmis (isteriškas verksmas)!



No Comments

Post a Comment