BLOG'INIMO TAISYKLĖS, KURIAS NUOLAT LAUŽAU

2016/11/21

Juoda plunksna, lithuanian beauty blog, lithuanian bloggers, lietuvos grožio tinklaraštininkės, lietuvos tinklaraštininkės, lietuvos blogerės, lietuvos laisvalaikio blogerės, kosmetikos apžvalgos, atsiliepimai apie kosmetiką, gyvenimo būdo tinklaraštis, juoda plunksna blog, tinklaraštis, tinklaraštininkės, kosmetika, odos priežiūra, kaip užsiauginti ilgus plaukus, ilgų plaukų paslaptys, made in lithuania

Prieš daugiau nei du metus pradėjau bloginti ir tuo metu neturėjau nė žalio supratimo, kaip viskas veikia, kaip fotografuoti tinklaraščiui ir t.t. Dauguma pradedančiųjų (ir ne tik) daug domisi apie tinklaraščio rašymo "taisykles", kurios turėtų atvesti didelį srautą skaitytojų. Tačiau pastebėjau, jog nuolatos laužau tas tariamas taisykles. 


- Turėk nišą
Visur rašoma, jog tinklaraščiui yra itin svarbu turėti nišą. Tačiau aš, asmeniškai, domiuosi daugiau nei tik grožio apžvalgomis. Esu kur kas spalvingesnė asmenybė, tad manau, jog ir tinklaraštis turėtų mane atspindėti. Todėl kartais renkuosi publikuoti ir kelionių įspūdžius, patiekalų receptus, patarimus, išgyvenimus, aprangą, pirkinius ir daug kitokių dalykų. Nemanau, jog žmonėms įdomu tik vienas dalykas. 

- Rašyk kiekvieną diena
Taip, dažnas ar net kasdienis rašymas tikrai generuoja daugiau srauto, tačiau priverstinis rašymas kasdien labai matosi įrašų kokybėje. Rašyti kasdien ir rašyti įdomiai yra labai sunku, reikalauja be galo daug laiko ir tai tiesiog nėra man. Įrašams mėgstu pribręsti, juos apgalvoti iš visų kampų. Tad šiuo atvėju man svarbiau kokybė nei kiekybė.

- Turėk grafiką
Gal būt skaitytojui ir lengviau, jei žino, kada mėgiamas tinklaraštininkas kelia naujus įrašus, tačiau tinklaraštininkui užsidėti "naštą" postinti tik tam tikromis dienomis taip pat gali išsklaidyti įkvėpimą, norą rašyti bei, žinoma, įrašų kokybę. Skaitytojui viską palengvina įvairios platformos, kur galima užsiprenumeruoti tinklaraščio naujienas, tad nemanau, jog grafiko turėjimas yra būtinybė.

- Turėk tikslinę auditoriją
Kad ir kaip egoistiškai tai skambėtų - tinklaraštis yra mano erdvė reikštis. Tad jis ir turėtų atspindėti tinklaraščio autorių, jo gyvenimo būdą bei interesus, o ne būti formuojamas pagal tariamą skaitytoją. 

- Skirk X valandų bendraudama su kitais blogeriais/promotindama
Dažnai minimas tinklaraščio populiarinimo būdas - komentuoti kitų tinklaraščių įrašus, reikštis soc. erdvėje ir t.t. Kartais prie tinklaraščio soc. medijų praleidžiu daugiau, kartais mažiau laiko ir nemėgstu savęs versti reklamuoti tinklaraščio, spaminti, kad ir kiek srauto tai pritrauktų.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Esu tikra, jog šis sąrašas galėtų tęstis ir tęstis, tačiau ar aš jaučiuosi kalta laužydama šias taisykles? Tikrai ne! Būtent dėl šios priežasties rašyti tinklaraštį man vis dar yra hobis, kurį mėsgtu, o ne rutina, darbas ar priverstinė ruoša. Juk svarbiausia, kad mėgautumeisi tuom, ką darai, ar ne?


4 comments:

  1. Dar dažnas yra - turėk el. paštu prenumeratą. (Aš, išties, mėgstu - ten mano skaitykla :D). Čia irgi nematau! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooj nemėgstu pati el. pašto prenumeratų, tai ir savo skaitytojams nekišu :D Apskritai niekaip neskatinu prenumeruoti, sekti ar dar ką nors daryti, tegul skaito, kas tikrai nori :)

      Delete
  2. Bet klausimas ne kas patinka tau, o kas patinka sekėjams. Man asmeniškai el. paštu prenumerata labai svarbi - kitaip niekada negrįšiu naujiems straipsniams, nes tiesiog pamirštu... Jau ne tie laikai, kai turėjom laiko kasdien patikrinti mėgstamus portalus :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na aš vadovaujuosi kitu principu - darau taip, kaip pati norėčiau, o jau skaitytojai atsisijos. O ir šiaip tinklaraštis man daugiau asmeniniam tobulėjimui, postudijinė veikla ir tapti labai žinoma, populiaria nėra mano siekis, tai gal dėl to pilnai neišnaudoju savo galimybių. Pagrindiniai mano srauto kanalai tie, kuriais pati naudojuos - FB, Instagramas ir geriblogai :)

      Delete