KAS MAN PADEDA UŽMIGTI?

2016/10/15

Juoda plunksna, lithuanian beauty blog, lithuanian bloggers, lietuvos grožio tinklaraštininkės, lietuvos tinklaraštininkės, lietuvos blogerės, lietuvos laisvalaikio blogerės, kosmetikos apžvalgos, atsiliepimai apie kosmetiką, gyvenimo būdo tinklaraštis, juoda plunksna blog, tinklaraštis, tinklaraštininkės, kosmetika, odos priežiūra, kaip užsiauginti ilgus plaukus, ilgų plaukų paslaptys, made in lithuania

Esu iš tų žmonių, kurie sunkiai užmiega. Kartais praeina net kelios valandos, kol pavyksta pagaliau užmigti. Tad tai paskatino mane ieškoti būdų, kurie padėtų užmigti greičiau, taip sutaupant tiek laiko, tiek nervų. Dalinuosi keliais dalykais, kurie man padeda užmigti greičiau bei miegoti kokybiškiau. Prižadu - jokių vaistų!




1. Pirmiausia man labai svarbu, jog patalpoje, kurioje miegu, būtų itin tamsu. Todėl kartais (ypač vasarą) tenka naudoti akių kaukę (net nesu tikra, kaip šis daikčiukas vadinamas). Jie ne tik užtikrina tamsą, bet ir sumažina norą neužmiegant atsimerkinėti. 



2. Šiuo metu esu priklausoma nuo šių ausų kištukų ir nebegaliu užmigti be jų. Jie sumažina triukšmą bei pašalinius garsus, nuo kurių gyvenant Vilniuje ir turint vaikiną, kuris garsiai kvėpuoja bei retkarčiais paknarkia, sunku pabėgti bei kurie neleidžia man užmigti. Jei dar kas nors iš jūsų nesate bandę ausų kištukų ir jums sunku užmigti - tikrai rekomenduoju išbandyti!



3. Dar vienas dalykas, be kurio jau nebeįsivaizduoju savo geros miego kokybės - ASMR. Tikriausiai daug kam šios raidės nieko nereiškia. ASMR - tai autonominė sensorinė meridionalinė reakcija, kurią sukelia tam tikri garsai bei vaizdai. Ta reakcija - šiurpuliukai bei relaksas, kuris labai padeda nusiraminti bei užmigti. Man labiausiai patinkantys yra lūpų, barbenimo, nagų bei šnabždėjimo garsai. Pati taip pat prieš pusmetį pati pradėjau kurti ASMR lietuviškai, kad padėičiau užmigti bei atsipalaiduoti ir kitiems. Tikrai džiaugiuosi, jog vis daugiau ir daugiau žmonių atranda šį nuostabų dalyką! Mane youtube galite rasti kaip ASMR tau


4. Taip pat pastebėjau, jog prieš miegą išgėrus stiklinę šalto vandens, mano miego kokybė pagerėjo, tad kiekvieną vakarą užbaigiu būtent taip.


5. Na ir paskutinysis dalykas, kurį darau norint greičiau užmigti bei kokybiškiau išsimiegoti  - grynas oras kambaryje. Prieš kiekvieną naktį gerai išvėdinu kambarį arba palieku pravirą langą, kad galėčiau kvėpuoti grynu oru.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
O kas Jums padeda užmigti? 

4 comments:

  1. Man labai padeda filmų žiūrėjimas :) Jei noriu miego, bet neužmiegu, susirandu kokį filmą ir bežiūrint užmiegu, labai geras vaistas, visados padeda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man kaip tik atvirkčiai :) turbūt kiek žmonių, tiek ir būdų užmigti :)

      Delete
  2. Oo, geras :) peržiūrėjau Tavo ASMR video apie naują kosmetiką, na tas šnibždesys ir nagų barbenimas tikrai labai maloniai ramina :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iš pradžių man pačiai labai juokingai atrodė, ypač role play, bet kažkuo užkabino ir nuo to laiko nebegaliu be ASMR. :)

      Delete