L'OREAL SUPER LINER BLACK&SCULPT APŽVALGA

2016/10/28

Juoda plunksna, lithuanian beauty blog, lithuanian bloggers, lietuvos grožio tinklaraštininkės, lietuvos tinklaraštininkės, lietuvos blogerės, lietuvos laisvalaikio blogerės, kosmetikos apžvalgos, atsiliepimai apie kosmetiką, gyvenimo būdo tinklaraštis, juoda plunksna blog, tinklaraštis, tinklaraštininkės, kosmetika, odos priežiūra, kaip užsiauginti ilgus plaukus, ilgų plaukų paslaptys, made in lithuania

Jau gan senokai gavau išbandyti šį L'oreal Super Liner Black and Sculpt akių pavedimą, tačiau iškart jis mane atbaidė savo neįprastumu, tad vis atidėliodavau jo išbandymą. Tad nieko nelaukiu ir skubu apžvelgti šią priemonę.



Taigi, šis L'oreal akių pavedimas turi labai neįprastą galiuką - bumbuliuką. Vos pamačius šį produktą, man kilo mintis - kaip nusipiešti itin ploną liniją? Dabar galiu pasakyti tik tiek, jog norint tai padaryti, reikės turėti super tvirtą ranką bei įvaldyti šį produktą kaip profei. Na, o tokiai, kaip man, ši užduotis bus turbūt neįmanoma. Bet vidutinio storumo linijai nubrėžti ši priemonė tikrai nebloga. Akių pavedimo finišas blizgus, produktas tepasi lengvai. Man labai patiko tai, kad produktas išties ryškus ir itin juodas. Taip pat šį L'oreal Black&Sculpt akių pavedimą lengva nusivalyti, tad puikiai tiks tokios kerėploms, kaip aš, nes viską lengvai galima pataisyti.


Šioje nuotraukoje matote mano bandymą nubrėžti labai ploną liniją. Vidurinis variantas yra ploniausia, ką sugebėjau pasiekti (ploju sau). 


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Apibendrinus šis produktas nėra kažkas wow, bet nėra ir blogas. Kadangi nesu veltinių eyeliner'ių mėgėja, man ši L'oreal (nebe)naujiena nepadarė didelio įspūdžio. Tokia mano gana subjektyvi nuomonė.


Ar kuri iš jūsų buvo tokia drąsi ir įsigijo šį akių pavedimą? Būtų smagu sužinoti jūsų nuomonę.

Smagaus savaitgalio!

No Comments

Post a Comment